SKI FITNESS: Odgovori na najpogostejša vprašanja 2. del

Главная страница » Novice » SKI FITNESS: Odgovori na najpogostejša vprašanja 2. del

SKI FITNESS: Odgovori na najpogostejša vprašanja 2. del

Rubrika SKI FITNESS se nadaljuje. V tokratni novički nadaljujemo z drugim delom najpogosteje zastavljenih vprašanj. V tem delu objavljamo naslednjih 5 vprašanj, ki so jih smučarji zastavili strokovnjakom in odgovore nanje. Med odgovori najdete tudi številne nasvete, kako preprečiti smučarske poškodbe in kako pravilno izvajati vaje za ogrevanje in krepčanje mišic.

1. Kako naj med smučanjem obdržim stabilna kolena, da bi preprečila poškodbe kolen?

Zelo pomembne so priprave na smučanje že pred smučarsko sezono. V svoje priprave vključite veliko vaj za utrjevanje trupa, bokov in meč. Ključnega pomena je pri preprečevanju poškodb kolen tudi pravilna tehnika smučanja, o kateri smo veliko zapisali že v predhodnih novičkah rubrike SKI FITNESS. O pravilnem položaju kolen med smučanjem si lahko preberete TUKAJ. Bistveno je, da pri smučanju pazite, da se ne nagibate preveč nazaj, kar lahko med drugim povzroči bolečine v mečih, pogoste padce nazaj, težave pri zavojih in nenazadnje tudi poškodbo kolen. Več o nepravilnem položaju s pretiranim nagibanjem nazaj lahko preberete v eni izmed novičk rubrike SKI FITNESS. Kliknite TUKAJ.

Vir: https://www.wikihow.com/Ski

2.  Eno najpogostejših vprašanj, ki so jih zastavili smučarji, se je glasilo: Kako se izogniti vnetim in bolečim mišicam, ki se pojavijo po prvih dneh smučanja?

Najučinkovitejše vaje za preprečevanje bolečih mišic so naslednje tri: poskusite teči ali hoditi po stopnicah, izvajajte katerekoli vaje za krepitev tetive in delajte počepe. Če naslednji dan čutite bolečine v mišicah, pojdite na sprehod in jih razmigajte. Vnete mišice bodo ostale vnete, če jim z nežnim gibanjem ne boste zagotovili dovoljšnjega pretoka krvi. Prikaz koristnih vaj za učinkovito pripravo na smučarsko sezono si oglejte na videoposnetku. Kliknite TUKAJ.

Vir: https://www.fysionett.no

3. Ali se po zamenjavi obeh kolčnih sklepov smučanje odsvetuje?

Večina kirurgov svojim pacientom dovoli smučanje po zamenjavi kolčnih sklepov, vendar šele ko je rehabilitacija po operaciji v celoti uspešno zaključena. Seveda pa je vsak posameznik različen, zato se morate nujno pred vrnitvijo na smučišče po okrevanju posvetovati s svojim zdravnikom.

Vir: http://www.fall-line.co.uk

4. Bolečine v levem kolenu me omejuje pri izvajanju določenih aktivnosti. Ali imate kakšen nasvet, kako odpraviti skakalno koleno?

Da lahko začnete s pripravami na smučarsko sezono, je najprej potrebno postaviti pravilno diagnozo za vaše koleno. Svetujemo, da se v primeru, da izvora svojih težav in bolečin ne poznate, obrnete na specialiste športne medicine, ki bodo po temeljitem pregledu postavili diagnozo in šele nato podali navodila, kako bo potekalo zdravljenje. Na ta način se boste izognili nepravilnemu zdravljenju, ki bi lahko vaše stanje le še poslabšalo. Na videoposnetku pa si oglejte 10 odličnih vaj proti bolečinam v kolenu, ki so posledica različnih poškodb. Za ogled videoposnetka kliknite TUKAJ.

ski fitness

Vir: https://www.aktivni.si

5. Katere vaje naj izvajam pred in katere po smučanju?

Pred smučanjem: vzemite si dovolj časa, da se temeljito ogrejete. Začnite z vajo nihanja z nogami naprej in nazaj. Stojte vzravnano in najprej z eno nogo zanihajte naprej in nazaj. Noga naj bo sproščena, gibi pa kontrolirani. Vajo ponovite še z drugo nogo. Odlična raztezna vaja spodnjega dela telesa je naslednja: postavite eno nogo nazaj, koleno naj bo ravno in peta ravno na tleh. Naredite predklon proti sprednji nogi, trup pa ohranite v ravnem položaju. Po 30 sekundah pokrčite koleno na zadnji nogi in raztegnite stegenske mišice. Za trup priporočamo naslednjo vajo: iz stoječega položaja postavite noge približno v širino ramen, pete naj bodo trdno na tleh. Zasučite trup najprej v eno, nato v drugo stran. Pri tem uporabljajte tudi roke. Rame najlažje ogrejete s kroženjem z rokami naprej in nazaj. Poskusite narediti čim večje kroge. S to vajo raztezate ramenski obroč.

Po smučanju: lahko ponovite vse zgoraj naštete vaje, katerim dodate še nekatere raztezne vaje: sedite na stol in predse iztegnite desno nogo. Počasi se nagnite naprej, da začutite stegensko mišico. Vajo ponovite še z levo nogo. Poskusite lahko tudi z vajo za boke, pri kateri sedite na stolu in položite lev gleženj na desno koleno in se počasi nagnete naprej. Čutili boste mišice bokov. Vajo ponovite tako, da položite desni gleženj na levo koleno in se zopet nagnete naprej. Če imate masažni valj, lahko poskusite tudi s tem pripomočkom. Zmasirajte mišice zadnjice in obe nogi. Telo in duha pa lahko sprostite tudi v prijetni vroči kopeli, ki bo prava ”pika na i” vašega smučarskega dneva. Želimo vam prijetno in pravilno smuko brez bolečin!

Vir: https://workoutlabs.com

Preberite še: SKI FITNESS: Odgovori na najpogostejša vprašanja 1. del

2018-12-05T15:24:08+00:00 04.12.2018|Novice|